Secara rasminya sayasukashawl mnjalankan operasi pada 24/11/2010.. :) jangan lupa click older post tuk lihat lebih item ;)

Follow Me

27 August 2013

BERAT TURUN DENGAN SDII . WOW!


Visit our instagram : inhealthnbeauty  

Adakah anda mempunyai masalah seperti berikut?
-MASALAH BERAT BADAN SELEPAS BERSALIN?-MASALAH BERAT BADAN DARI KECIL?-MASALAH BERAT BADAN DAN MASIH MENYUSUI BAYI?-MASALAH BERAT BADAN DISEBABKAN MASALAH HORMON?
-MASALAH PERUT BUNCIT?

TELAH MENCUBA PELBAGAI JENIS PRODUK, TETAPI TIDAK BERKESAN? BANYAK BERHABIS WANG DAN TENAGA PERGI KE PUSAT SLIMMING? ADAKAH ANDA SUDAH BERSEDIA UNTUK MELAKUKAN PERUBAHAN BESAR PADADIRI ANDA ?JOM LAKUKAN TRANSFORMASI HEBAT DENGAN PRODUK ALPHALIPID SD2DI JAMIN KEBERSANAN 100%.SELAMAT DAN SEMULA JADI..

Kenapa harus pilih ALPHA LIPID SDII??

Kandungan dalam produk ini mempunyai kesemua yang anda perlukan untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan dengan begitu efektif dan mengekalkan kelangsingan dalam jangkamasa panjang.. Mampu membantu penurunan berat badan sebanyak 2-5kg seminggu..

KELEBIHAN KANDUNGAN ALHALIPID SD2

1) MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK GREEN TEA- Membantu meninggikan metabolisma- Meningkatkan penggunaan tenaga- Merangsang badan membakar lemak- Bahan Antioksida yang kuat- Pemeliharaan Jantung- Antibacterial & Antiviral
2) MEMPUNYAI TAMBAHAN SERAT
- Membantu sistem penghadaman (melawaskan)- Memberi rasa kenyang lebih lama (elak gastritis)
3) MEMPUNYAI FORMULA TINGGI PROTEIN
- Memperbaiki jisim otot- Meningkatkan metabolisma
4) MEMPUNYAI ALPHA LIPID
- Formula ALPHA LIPID untuk penyerapan nutrien2 dan vitamin yang lebih baik.

SEMUA INI BERFUNGSI UNTUK MENJADIKAN
-Tiada kesan kelaparan terlampau-Tiada ketagihan kepada makanan berkarbohidrat dan manis- Kawalan gula darah lebih baik- Merangsang tindakbalas insulin yang lebih berkesan- Lebih bertenaga (Tiada keletihan ketika berdiet)- Memelihara jisim otot dan ton kulit (Tidak mengendur)
Anda pasti teruja jika anda tahu! Cubalah sekarang,

*PERHATIAN! HANYA LEMAK SAHAJA YANG DIBAKAR 100% TANPA MENGGANGGU OTOT!

Produk Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, SDII membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.



Produk ini juga adalah satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral.
Suplemen minuman SDII tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.


Dos 15 g (2 senduk) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan 'supper'. Campurkan dengan 250ml air - goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman Slim Diet II.

1 comment:

  1. done follow sini no. 312
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...